Ik heb jarenlange ervaring in de marketing en communicatie. Ik kom vooral tot mijn recht in organisaties met een praktische inslag. Uiteraard is een strategie en doel noodzakelijk, maar in de uitvoer en vooral de uitwerking zit het succes. Ik heb gewerkt bij MKB-bedrijven in verschillende bedrijfsomvang, maar zowel bij grotere als kleinere bedrijven blijft het belangrijk het overzicht en voortgang te behouden. Vaak worden nieuwe projecten al opgestart voordat andere projecten afgerond zijn. Zonde van de tijd. Effficiënt werken in het team door samen te kijken naar de bedrijfsprocessen en samen gebruik te maken van de beschikbare tools. Hier ondersteun ik ondernemers graag bij.
Inmiddels heb ik ruim 15 jaar ervaring in de hightechsector en nog steeds is een van mijn opdrachtgevers actief in deze sector. Hier heb ik ervaring opgedaan in het omzetten van technische informatie naar bruikbare, voor gebruiker te begrijpen teksten. De focus ligt op het boodschap en het doel, die je via diverse middelen (nieuwsbrief, mailings, webinars, events, etc) communiceert met je doelgroep. ik beheers dan ook de tools en actviteiten die nodig zijn om via deze middelen de boodschap over te brengen.