Als ondernemer word je dagelijks bedolven onder een hoop administratieve rompslomp en kopzorgen. Let’s face it: ook al zou je het willen, je kan het niet allemaal alleen doen. Dat hoeft ook niet!
Als Virtual & Personal Assistant heb ik een hele hoop skills waarop jij kan vertrouwen. Zo haal je het beste uit je zaak met een minimale investering. Hieronder geef ik je alvast een blik op wie ik ben en wat ik voor je onderneming kan betekenen.
Als “Vicky” ben ik: betrouwbaar, vriendelijk, efficiënt, ondernemend, flexibel, proactief en planmatig ingesteld.
Als “Odesque” ben ik een:
- virtual & personal assistant;
- regelrechte regeltante (and proud of it);
- administratieve kameleon;
- sparringpartner voor professionals;
- oplossing voor chronisch tijdsgebrek.
Welke voordelen haal jij uit mijn online desk?
- meer skills voor minder rompslomp;
- minder stress, meer smiles;
- offline omzet via een online desk;
- up your game by picking my brain;
- less the workload, bigger the business.
Taken die ik als multi-passionate met plezier voor je tackle:
- beheren van complexe agenda(‘s);
- bewaken van afspraken en deadlines;
- aanbrengen van structuur in de mailbox;
- organiseren van events;
- plannen van zakenreizen;
- anticiperen op mogelijke issues;
- CRM-beheer;
- zowat alle to do’s waar jij de kriebels van krijgt*.
*Dit lijstje isn’t written in stone. Ongetwijfeld zijn er nog een heleboel andere taken die ik van je kan overnemen om je te ondersteunen. Mijn online desk is multifunctioneel inzetbaar en altijd even betrouwbaar.
Kortom: dump al je rompslomp in mijn online desk en ik tackle jouw to do’s nog voor ze op je lijst staan.